Suger lite

Alltså jag tror att 3 har haft lite problem under dagen va? Eller det har de ju fortfarande för mitt internet i mobilen fungerar fortfarande inte. Jag kunde börja ringa för typ 50min sen så ett steg på vägen är vi. Lite jobbigt bara när min jobbtelefon är min mobil. Fast å andra sidan så har eftermiddagen varit lugn på telefonfronten :)

Detta blev dagens middag när killen är på kick-off med jobbet. Fast att den här salladen ser sjukt god ut (dock dålig bild) så var den sisådär. Min underläpp är nämligen helt förstörd så jag kan knappt äta. Först har jag slintit (heter det så?) med tandborsten vilket gjorde aj! ont, sen bet jag mig två gånger idag och inga dåliga gånger heller utan nästan så att man tar en tugga. Snoront har jag, tycker lite synd om mig själv för när jag gjorde salladen öste jag på vinäger vilket jag älskar, så nu sitter jag här o baddar underläppen med kallt vatten... suck!


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med! Shampot tycker jag är bra med balsamet va inte alls bra!! Det är ju nåt ämne (parabener) som tagits bort i balsamen nuförtiden (mamma brukar jämt snacka om det) och jag tror att det är det som gör att håret inte går att reda ut lika bra! :/



Gör ju skitont att bita sig i läppen - stackare!! ;/

2011-09-27 @ 21:53:49
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0