Skonytt

I söndags när vi åkte hem från Sunne stannade vi till på Vingåker Factory Outlet för att kika på kläder till killen. Han har ett så stort behov av skjortor och snygga kavajer så då är det här stället perfa.

Jag hittade faktiskt också lite nytt. Hade tänkt titta på en jacka nu till hösten men icke sa nicke, inget att hämta där. Men det blev dessa i stället:


Kanske lite tidigt för vintern är ju inte här än men jag kunde inte motstå priset. Dessa fina curlingkängor gick på 700kr istället för ordinarie på typ 1200-1500kr, vilket är ju kanon. Nu äger jag också ett par sådana här. Mamma kommer att skratta åt mig för jag sa för typ 5-6 år sen att jag aldrig kommer att köpa ett par för det var tantigt och nu sitter jag här med ett par, haha! Nu slipper jag frysa om fötterna i vinter iaf. Grejt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0