Pissed


Jag är så sjukt irriterad och förbannad för tillfället. Kanske är en banal sak men vi får inte lön idag utan får vänta till på måndag. Vad är det för sätt? Alla andra får ju lön idag men vi ska gladeligen vänta till på måndag. Varför gör ett företag så? Jag kan bara komma på en anledning - tjäna pengar på ränta. Alltså det går ingen nöd på mig men jag blir irriterad när sådana här oplanerade saker händer. Jag hade ju registrerat alla räkningar så nu var jag tvungen att ändra dem. Åhhhh, sååå irriterande!


Kommentarer
Postat av: Leiden

det är inte OK!



Jag har varit på en shoppingspree på nya gallerian men känner mer sug så ska nog gå ut med hunden för att sedan ta mig ner på stan en sväng också, är galet sugen efter en röd kavaj så ska leta igenom stan efter en.

2011-09-23 @ 16:07:07
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0