Morgonpigg?


Haha, lagom stissig jag ser ut. Är ganska seg idag måste jag säga. Kan vara därför jag verkar ha fastnat med ögonen på någonting på den här bilden.

Det är FREDAG!!! Gud så skönt. Det allra värsta med det där uttalandet är ju att man ser veckan som en transportsträcka till helgen. Jag borde göra mer roliga saker i veckan. Det är ju trots allt fler veckodagar i livet än helger. Men iaf, det är fredag och jag ska gå lite tidigare för att kunna komma i tid till middagen hemma hos mamma o pappa. Killens föräldrar ska också med så det kommer bli en kalaskväll, trevligt trevligt!

Syrran sticker till Kos idag. Tror ni jag är avundsjuk? Jaaaaa! Men det får bli en annan gång. Just nu är det för mycket på jobbet för att det ska gå plus att killens handbollssäsong börjar.

Nu kör vi sista timmarna innan helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0