Måndag igen

Det är ju fasligt vad helgen går fort. Fast vi har ju ändå hunnit med en del:
- Träffat Emma. Helt sjukt att det bara är drygt två veckor kvar innan hon är beräknad att ploppa en bebbe. Sjukt spännande. Jag sa till henne att hon måste messa mig när det är på gång. Det är ju så kul! Vi tog en fika hemma hos henne och vi kunde tom sitta på balkongen i bara linne/t-shirt innan solen gick bakom träden. Så härligt väder!

- Tog ett varv på nyöppnade Erikslund. Vet i sjutton om jag tyckte att det var så ballt. Kanske iofs mest beror på allt folk överallt. Gick knappt att ta sig fram. Jag hade hoppats på ett bättre H&M men där gick jag bet, sjukt dåligt och litet.

- Middag och festande med Elin & Co. Riktigt kul var det! Tror att jag head bangade alldeles för mycket på BMB så både igår och idag har jag liksom ont i senorna som går runt halsen. Börjar man bli gammal eller? :)

- Jag och syrran tittade på när killen dömde handboll i går. Hade lovat henne lite killar att titta på men det blev tyvärr lite pojkar, de var liksom födda runt 1994. Haha! Men vi skrattade och pratade om annat istället.

- Fika hos familjen och hjälpande att täcka över poolen som har gjort sitt för säsongen. Alltid lika mysigt.

Paprikasås

Lånad bild från arla.se
- Gick förbi killens föräldrar och hämtade upp hemgjord Ajvar. Den var så sjuuuukt god! Måste ringa och tacka så hemskt mycket. Vi åt typ upp en halv burk igår. Mums! Jag måste lära mig hur man gör. Så gott.

- Bilen till Norrpan igen och då var jag riktigt trött. Orkade knappt prata med killen som körde, men han satte på kroatisk musik och sjöng med så han underhöll sig själv :)

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag pratade med en av H&M folket här i veckan och jag frågade om H&M trend avdelning kommer till Västerås snart och hon sa att de jobbar på det och de vill verkligen ha det i city men tyvärr är platsbristen bekymret.

2011-09-26 @ 13:32:54
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0