Jag & Timbuk

 
Jag gymmade med Timbuktu idag.... eller njae inte riktigt. Jag lyssnade på Sommar i P1 och idag valde jag att lyssna på Timbuktu, eller Jason Diakité som han egentligen heter. En mycket gripande historia. Jag har knappt lyssnat på de där sommarpratarna förut och nu förstår jag inte varför. Det är ju jätteintressant att få små fragment ur en persons liv och speciellt när de är kända.

Är ganska trött idag. Gick upp vid halv sex för att ta tåget mot sthlm halv sju och sen har det gått i ett. Nu är killen hemma efter en lång dag så nu ska jag slappa lite.

Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman! Vi får se vad jag orkar i morgon.. Du kanske kan komma hit på en fika?



kram!

2011-09-23 @ 10:19:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0