Gårdagens


Så här blev alltså gårdagens outfit. Ser ju inte riktigt jätte happy ut men det gick lite fort det där med fototagningen och jag var stressad som sjutton. Tog bilden mest för att jag skulle kunna se hur jag såg ut i klänningen. Jag har fortfarande (efter 2,5 år!!!) inte fått upp en helkroppsspegel så det blir att spegla överkroppen inne i badrummet och nederdelen i hallen där den stora spegeln står lutad.

Jag fick iaf väldigt många komplimanger för min klänning igår vilket var riktigt kul. MEN jag lyckades ju att paja strumpbyxorna efter typ 3 min. Så typiskt! Så jag fick gå med hål på knäet hela kvällen, men det var inte så  många som såg tror jag.

Perfekt finklänning att ha på jobbtillställningar för den är ju inte direkt avslöjande :)


Kommentarer
Postat av: Leiden

mycket fin på bli lite sugen och köpa den själv ;)

2011-09-16 @ 22:30:41
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0