Farbror blå

Alltså den här dagen har varit S-K-I-T... Allt med otur och dumheter började i lördags och sen har det ju bara fortsatt. Blä! Eller strunt i det, ska inte ödsla energi på sånt nu.

Ha, på tal om lördag så berättade jag aldrig vad som hände. Råkade försiktigt bumpa in i bilen bakom när jag skulle fickparkera. Det började det med, någonstans på mitten var ägaren till bilen helt tokig och vi slutade med att polisen kom. Herregud, jag trodde det var "Dålda kameran", kunde inte hålla mig för skratt till slut. Bilen fick ju liksom inte en skråma men ägaren var fly förbannad men blev även så på polisen till slut. Slutade ju sisådär för honom. Är fortfarande lite paff av vad som hände men lite action bjöd vi på iaf eftersom jag skulle parkera utanför tre restauranger. Jaja, ingen polis- eller skadeanmälan iaf, ägaren blev ganska avspisad och löjligförklarad av polisen faktiskt.

Så kan det gå när man har flyt med polisen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0