1 september

Idag har jag jobbat prick en månad efter att sommarsemestern tog slut men jag måste säga att det känns mer. Det känns som om det var en evighet sen vi var i Kroatien. Tanken slog mig att jag kommer inte kunna få sola och slappa på en strand förrän nästa sommar. Usch, den tanken gjorde mig ångestfylld. Vi måste boka in en solresa! Jag har ju tom semesterdagar att ta ut för sjutton gubbar. Vart och när åker vi?

Jag behöver mer av det här!

Jahapp, om man skulle ta tag i dagen kanske!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas att det där inte är vanligt förekommande, men jag är rädd för att det är en ganska hög % mot vad man tror...



Åhhh... Gran Canaria för sjutton. Rekommenderar Amadores!

2011-09-01 @ 10:06:27
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Leiden

jag har nog bestämt mig för en resa till usa i mars nästa år. Dock är de inte så varmt där då. Men jag funderar på om jag ska vara helt vild and crazy och bara ta bilen då och åka över till CA för lite disneyland eller six flags.

2011-09-01 @ 10:36:36
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0