Läsning


Tog hem några tidningar från jobbet idag, så kvällen är räddad plus att jag inte har tagit mig genom Elle än. Nu när vi får alla tidningar till jobbet börjar man förstå vilken djungel det finns. Varenda dag kommer något av alla magasin. Trevligt säger jag, men svårt att hinna med och läsa.

Nu ska jag slänga mig i soffan. Har mördarträningsvärk och då menar jag verkligen värk i mina bröstmuskler. Känns typ som att ha mensvärk ovanför brösten, fy sjutton vad obehagligt. Men men, vilodag idag så tar vi tag i musklerna imorgon igen.

Ha en trevlig torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det förstår jag!! :)

2011-10-27 @ 21:46:41
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0