Grönt är skönt


Köpte mig en jättefin grön blus på Åhléns i helgen. Hur skön som helst och kostade futtiga 149kr. Fanns även i rosa, orange och svart tror jag. Iaf så fick jag det här armbandet av mamma o pappa när de hade varit på Gotland i somras. Kommer inte riktigt ihåg vad mamma sa om smycket men det står märkt med Bülow iaf och jag tror att det är gjort av återvunnet glas, men kan ha helt fel.

Passade iaf perfa till min nya blus. Jag har fått en liten däng av grönt just nu tror jag. Sen så tycker tjejerna på jobbet att jag passar så bra i grönt och det är ju inte så fel. De säger att grönt passar så bra med min ögonfärg - jag som hade blå ögon när jag var liten har numera gul/gröna.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej dottern!

Nja, vi var inte på Gotland i somras. Det var förra sommaren. I år var vi på Bornholm. Konstnärinnan heter Pernille Bülow och har fått sin utbildnng på Orrefors. Kan kanse vara bra att veta om någon ifrågasätter vad du skrev.

Kram

2011-10-08 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0