Galan


En toalettbild på Lotta och mig. Det ärj u ett sånt charmigt ljus inne på toaletter, tycker ni inte?

Plura eller egentligen Eldkvarn spelade två låtar. Kärlekens tunga är ju för bra alltså.

Elisabet och Anders tittar på René och Hasse.

Här satt vi typ. Väldigt nära. Värmekyrkan är ju inte så stor så det var lite tight för att alla skulle få plats och serveringspersonalen skulle kunna springa mellan borden. Men vilken gala det var, hur bra som helst!

Grabbarna från Lyxfällan hejade på Anders Borg. Lyxfällans inslag under galan filmades precis bakom ryggen på oss, man var ju bra sugen att sticka fram sitt tryne mellan deras huvuden och säga "Tooodilooo!". Undrar hur det skulle ha mottagits, haha.

Sen hejade några av mina jobbarkompisar på Peter Settman. Han äger ju produktionsbolaget Balooba som producerade galan så han sprang mest runt här och där.

Och Twinings sponsrade vi med så klart! Stod fint på bordet.

Summa sumarum: Bra anordnad gala. Tror nog att den var roligare på plats än via TV-skärmen. Pausunderhållningen med Fredrik Svahn och Linda Pritchard var grym, nästan roligare än själva live-sända galadelen. Dekorationerna var smakfullt och snyggt. Lite coolt med det rosa och vita mot de ruffa väggarna. Faktiskt fler kändisar där än vad jag trodde skulle komma; Filippa Reinfeldt, Lena PH...

Jag försökte få min kille att skänka lite pengar, men det gick sisådär. Kanske borde lägga ut sms-konversationen vi hade så får vi se vilka som håller med mig och vilka som håller med honom.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va fin du är!!

2011-10-27 @ 21:35:43
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0