Fredagsbus

När jag hämtade min post i förmiddags hittade jag följande i facket. Det var en liten present utav hon som sitter i receptionen. Haha! Den blå pluppen är en sån där fingerplupp som man använder för att bläddra papper.

Det hela handlar om den här saken som vi hittade på Kölns flygplats:

Inte vet jag vad folk gör medan de väntar på att deras flyg ska gå men det här är väl lite overkill? Isf var skulle man göra det? Toaletterna var bara bås. Jaja, vi har iaf haft ganska kul med de här och då kom vår receptionist på att fingerpluttarna skulle funka minst lika bra. De är ju billigare också. Därav ett gott skratt imorse!


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha ja sjukt eller hur:p men stiligt;)

2011-10-28 @ 16:21:29
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0