Tillökning

(jag började på det här inlägget imorse men fick det inte klart förrän nu, bättre sent än aldrig!)

Det händer mycket här i världen både bra och dåligt, men här är det bara bra. Vi käkade ute igår med jobbet och gick då förbi Hårvårdsbaren som hade lite utförsäljning, så jag råkade knipa åt mig lite grejor vilket inte killen kommer att gilla eftersom det redan är så fullt med mina grejor, men men. 

Jag är ju inte så duktig på att hålla mig till ett varumärke utan provar gärna runt lite. Får väl se hur de här klarar sig.
- Kérastase Volumactive, vårdande volymgivande kur
- Matrix Essentials Volumizing Shampoo
- Goldwell Gloss infusions highlights, vårdande glansgivande kapslar

Killen har bara dåligt Palmolive shampoo i sin lägenhet så jag tänkte ta med mig Matrix Essential Volumizing Shampoo dit. Någon som är intresserad av hur dem är så kan jag tala om när jag har använt dem lite.

Dagen har bestått av möte möte möte och ikväll är det kroatiska och sedan jobbmiddag. Skulle ju hellre åka hem och hänga med killen men ibland måste man offra sig och sätta på sig flinansiktet :)



p.s min syster har börjat blogga igen eftersom hon har flyttat till London d.s


Kommentarer
Postat av: mamma

Gumman! Matrix-schampot är jättebra. Jag använder Matrix Biolage (utan parabener) som lyfter håret. Lite tveksamt om det blir det resultatet men håret mår väl av det. Dyrt så in i bomben.



Kram

2011-11-02 @ 22:37:02
Postat av: Emma

Jaa skriv lite om shampoot sen!!

2011-11-03 @ 12:42:47
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0