Glimrande


Jag har helt och hållet fastnat för gnistrande nagellack och det här är det senaste i samlingen. Det är egentligen mer grå-lila än vad bilden visar och sen är det gnisterkorn i grönt, guldigt, gult och silver. Så här ser nagellacket ut. Från märket Nubar och i nyansen Gem NPZ316, kostar 135kr på nätet och 99kr i butik.

 
Nubars nagellack är grymma. Fria från en massa dåliga ämnen och är inte heller testade på djur. De sitter som berget, torkar fort och förstör inte naglarna. I like a lot! Tror att jag har typ 10 lack från Nubar nu.

Ikväll är det kroatiska igen. Jag missade ju förra veckan eftersom jag hade ett akutmöte i Oslo, men idag så är det dags. Tror att det bara är tre gånger kvar innan kursen är slut, eller om det bara är två gånger kvar? Usch, tiden har gått väldigt fort. Frågan är om jag ska fortsätta nästa termin, hmm?

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag har inte köpt något än och vet inte vad jag ska köpa till någon heller. PANIK

2011-11-23 @ 23:20:44
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0