En ny fån


Jag har fått en ny jobbmobil
. Wihoo! Jag har sedan ett år tillbaka använt min privata mobil till jobbet men nu äntligen har jag gått iväg och köpt mig en ny (eller jobbet har köpt en till mig). Det blev en Samsung Galaxy SII i vitt, så att jag kan skilja på den och min egna. Jag är så nöjd med min privata Samsung Galaxy S så det var ett ganska självklart val att ta den uppdaterade versionen till jobbet. Hur nöjd som helst är jag! Fick dock inte på skyddsplasten så bra så det är lite bubblor men det får jag fixa en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Beata

Ja, ni letar också alltså? Vi flyttar in 16 januari..ohhh orka vänta! Haha. Snygg fån du, givmilda de är där på HG =)

2011-11-08 @ 19:28:56
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0