Dark as night


Sjukt mörkt är vad det är på morgonen. Man får ju ingen energi att hoppa upp ur sängen direkt. Usch, vad segt det går att komma upp på morgonen. Men va sjutton, ingen tid för slöa och slappande idag heller.

Det är mässa om 3 dagar så allt sådant måste förberedas. Ska bli kul men jag bävar för hur min rygg och mina fötter kommer att må efter fyra dagar av bara stående och gående.


Att träffa Emma & Co igår var riktigt mysigt. Lionel var så sjukt söt fast han låg mest och sussade gott. Jag hade köpt lite presenter till honom som jag nog tror gick hem. Det blev tre dregglisar och tre tvättlappar/snuttefiltar. Lionel i all ära men jag vetisjutton om jag blir särskilt sugen. Var sak har sin tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0