Tips!

Jag tror inte ett smack på sådana där proteinshakes när man har tränat. Eller de funkar säkert men jag förstår inte varför man ska stoppa i sig en massa konstiga ämnen när det finns sådana enkla saker att äta efter ett träningspass som banan och dricka ett glas mjölk.

Jag brukar dricka ett glas mjölk när jag kommer hem och ta en matsked av det här:

Green Choice Jordnötssmör (ca 30kr) innehåller enbart jordnötter och lite salt. Jordnötter innehåller ju en massa bra fetter och proteiner, som man inte ska överkonsumera så en matsked efter ett styrkepass är helt lagom.

UPPDATERING!
Så komiskt. Läste det här i "Allt Om Mat" som kom idag. På tal om det ovan.

Kommentarer
Postat av: Emma

När det gäller fil och mjölk så är det nästan ingen skillnad på innehållet på t.ex vanlig fil och lättfil, bara att fetthalten är reducerad! dock så finns det nog livsmedel som de tillsätter en massa knepiga grejjer, precis som du skrev!

2011-05-24 @ 21:14:40
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emelie

MMm, vad gott! Det känns som ett bra och gott alternativ, ska testa det :)

2011-05-24 @ 21:37:59
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0