Sthlm

Jag hade med mig kameran till storstan men knäppte inte en enda bild. Jag har blivit riktigt urusel på att inte ta kort. Men sen så tycker jag ju även att det är roligare att ta kort på sommaren när man ser lite fräsch ut så jag får helt enkelt bli bättre framöver.

Jättehärliga dagar blev det iaf tillsammans med tjejerna. Har knappt spenderat några pengar alls. Strosade runt typ hela stan i lördags med ett glasstopp och i princip detsamma på agendan igår. Köpte bara ett par helt vanliga vita shorts som ska användas i Grekland om en månad. Helt underbart väder! Satte oss utanför Berns och bevittnade en massa ungar och ballonger. Var tydligen något event där.

Lena tvingade mig att prova en vit/beige långklänning från MQ och det var ju bra (eller inte) eftersom den satt som en smäck. Jag köpte den inte men nu sitter jag ju och funderar på om jag verkligen ska det. Tror nog att den kan vara användbar men den kräver en trevlig solbränna annars försvinner jag i den. Får se hur det blir, så här såg den ut iaf.


MQ, 599kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0