Nyhet

Har haft en riktigt produktiv dag. Vaknade och var ganska seg imorse men jag kom igång tillslut. Så skönt att känna att jag har fixat en hel del grejer.

Hann tom sticka till Scorett och fixa med ett par sandaler på lunchen. Mina favoriter håller nog inte en sommar till. De har spruckit i sulan och börjar nypa mig i lilltån, inte alltför skönt. Åh, mina fina sandaler. Men är de köpta för 5 år sen så är det ju dags att byta kanske. Så, nu blev det ett par sådana här:

299kr för ett par sandaler i skinn. Vilket klipp! De var på kampanj så de var nedsatta från 499kr, och sen kunde jag pruta ner de lite till så jag fick dem med ytterligare 10% rabatt. Riktigt nöjd över den, tadaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0