Non Stop

Har inte hunnit sitta framför datorn så mycket. Vi har haft konferens på jobbet och så kommer ju alla säljare hit och vi går genom förra säljperioden och den nya ska presenteras. Fullt upp helt enkelt.

Igår kväll var vi på restaurang och hade ölprovning och åt tjeckisk mat. Trevlig kväll men maten imponerade inte riktigt på mig. Skinschnitzel med potatis, köttgryta med ris eller någon kottletrad gratinerad med senap och salami. Mycket märkligt och knappt några grönsaker. Snacka om tung mat!

Hann faktiskt fixa naglarna idag. Jag har ju Nubar Gelicure vilket är kanon om man inte tycker att vanlig förstärkning är något vidare. Gelicure är typ som ett syntetlack som härdas under UV-lampa. Blir inte alls lika tjockt och kostar betydligt mindre :) Jag är riktigt nöjd för vanlig förlängning tycker jag känns konstigt, det här blir alldeles lagom.

Ikväll blir det att sticka ut och springa eller gå raskt. Tänkte försöka mig på milen men vettisjutton om jag kommer att orka. Kanske ska gå den raskt istället. Jag behöver ju förbränna fett och då är ju powerwalk bättre (om jag inte är felinformerad?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0