Ingen mil

Nej det blev som sagt var ingen mil sprungen igår men likväl ca 8,8 km. Tog en runda i 5,3km och en runda i (vad jag tror är) 3,5km. På jobbet så tror de att det sista varvet är 3,7km och visst, för då har jag ju joggat 9km och det är ju inte helt fel. Jag tog det dock väldigt lugnt. Det var riktigt behagligt att jogga runt i maklig takt igår. Däremot så ville inte min Runkeeper fungera så jag hade ett mindre vredesutbrott på mobilen innan jag startade. Så kan det gå!

Sista jobbardagen för den här veckan, gud så skönt. Jag känner mig faktiskt ganska orkeslös idag så det ska bli skönt med två dagars ledigt. Killen och jag ska stanna i Norrpan och planera vår ascoola fest vi ska ha om två veckor. Den kommer att bli så himla bra. Måste bara önska oss bra väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0