Huvudbry

Har suttit i möten mest hela dagen idag. Ut från det ena in till det andra. Bara en massa interna möten för att checka hur läget ser ut och vad som ligger i pipen. Jag tror faktiskt att jag har det mesta under kontroll dessutom.

Däremot har jag fått lite huvudbry att sova på till imorgon. Känner mig inte helt bekväm i situationen men när beslutet inte ligger hos mig så är det väl bara att anpassa sig antar jag. Men det vore ju trevligt om jag kunde få något som jag känner att jag kan hantera på rätt sätt. Men som sagt, det är bara att invänta beslut imorgon och ta det därifrån.

Körde Zumba nu på kvällen för att få tänka på lite annat. Så skönt att komma ifrån, och svettigt blev det. Körde på ordentligt men det kändes i benen att jag tog ut mig igår på Vår Ruset. Imorrn får bli en vilodag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Ska klippa och färga håret 10.15 på lördag, men du kan väl komma ner på stan efter 12 nån gång så fikar/käkar vi??



kram!

2011-05-18 @ 20:48:27
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0