Café Opera

Eventet igår var riktigt lyckat, över förväntan faktiskt. Nu har ju jag inte varit på Café Opera förut men jag tyckte att KING hade ordnat det riktigt snyggt. Började mingla med lite champagne och smågluttande på kändisar. Slogs ganska ofta av tanken att "men gud han/hon är ju inte alls lika snygg i verkligheten som på TV" men oftast så var det så här istället "men gud han/hon är ju mycket snyggare i verkligheten än på TV".

Det var sjukt mycket folk som stod och trängdes i den varma lokalen. Eftersom vi inte kände en kotte så stod vi mest och kommenterade folk, men lika kul är det! Kändisspotting var det iaf. Riktigt många som hade kommit, trodde jag faktiskt inte att det skulle va.

Martin Björk snygg som vanligt, Eva Röse supervacker i lång röd klänning, Patrick Ekwall och Nicke Borg var kortare än jag trodde, Lili & Susie såg ganska slitna ut, Cimon (med C från paradise hotel) satt i ett hörn och lekte cool, Babsan kom i typ basketshorts, Swingfly har en supersöt son, Andreas Weise såg hur svensson ut som helst, David Tainton var sjukt slimmad och drack inte en droppe, Camilla Thulin var stilig som sig bör, Gabriel Fors såg tjejigare ut på riktigt, Ove Sandström såg precis likadan ut som han alltid har gjort (trodde faktiskt inte att han fanns fortf men det gjorde han tydligen)... ja, jag kan nog hålla på ett tag, men typ så här var det :)

Den tjusiga entréen som de snabbt visade oss bort ifrån och pekade på baren istället. Tror inte att de ville att vi skulle skymma kändisarnas glans.


Jag och Lotta inne på Café Opera. Jag ser ledsen ut för jag har precis slagit i huvudet, inte bara en gång utan två gånger i den ful gröna stolpen bakom mig. Det gjorde så fruktansvärt ont. Metallstolpar är inte att leka med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0