Aj aj aj

Jag har så fruuuktansvärt ont i min vänstra bröstmuskel, ahhhh! Jag tror aldrig jag har haft så ont. Det känns som någon har slagit mig hårt eller snarare att någon har mörbultat mig. Jag hade tom svårt att sova i natt för att det gjorde så ont.  - Förbaskade träning! Killens gympass och min envishet är ingen bra kombo!

Däremot såg jag något gott i en av tidningarna vi får på jobbet. Något som kanske inte så många har koll på. Det är faktiskt "Hallonlakritsskallens år" i år, den fyller 10år! Redan höll jag på att skriva, men tiden går tydligen så fort. De firar jubiléet med att lansera en mjuk skumskalle, får väl ta och prova den någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0