Vilken dag

... man blir härligt glad! Eller inte! Jisses, tror knappt jag har hunnit andas. Har jobbat typ varenda sekund, så förbaskat mycket att göra. Imorrn är det sista dagen för produktofferering för att få in nya produkter i butikerna till augusti, fatta att det är tight om tid. Eller det kanske är svårt att förstå när man inte vet hur mycket info och priser som ska sammanställas. Men men, fullt upp har det iaf varit.

Killen önskade att jag skulle ringa honom under dagen men det blev ju aldrig av. Hoppas på att jag kan gå lite tidigare imorgon iaf, det är ju trots allt fredag.

Körde Dance Aerobics ikväll och det stod att det skulle vara (vad jag kom ihåg) en av de bättre ledarna, MEN så kommer jag dit och märker att det är tjejen som jag försöker undvika som har passet. Snacka om att jag blev omotiverad! Grunden i hennes pass är helt ok men så lägger hon på överdrivet mycket snurrar, vändningar och småsteg. Det blir så förbaskat krystat och flängit. Man hinner liksom inte ta ut steget ordentligt förrän något nytt ska tas... Det verkar som att hon tror att ju mer snurrar det är desto svårare är passet, blä!!!

Den här killen kommer jag att sakna i helgen... eller jag saknar honom redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0