Tränad

Äntligen kände jag mig tillräckligt kry för att sticka till gymmet. Har ju varit både krasslig och haft ont om tid de senaste två veckorna men nu så, nu kör vi hårt igen. Kände faktiskt ingen större försämring på konditionen efter två veckors uppehåll men styrkan var inte riktigt med mig. Men det är ju bara på't igen!

Beställde en lite enklare sommarklänning från kastellgatan.com i förra veckan och fick hem den idag. Det visade sig nu att den är i fel färg än vad jag trodde att den skulle vara, eller rättare sagt än vad jag tyckte bilden visade. På kastellgatan.com har de i princip bara kollektionsprover så säljs något så är det slut, därför kan jag inte hitta bilden på den klänningen som jag tror att jag valde. Känner mig lite konfys, hur göra? Kan man ringa och höra trots att jag inte har någon bild utan enbart ett möjligt taskigt minne?

Kakan och jag har fortsatt med vår härliga SPCS uppgift idag igen, men det närmar sig slutet. Bara några bokslutstransaktioner kvar och sen är vi i mål. Tyvärr så är det de svåraste kvar; typ överavskrivningar, periodiseringsfond, skatt m.m. Blä! Kommer jubla den dagen den är klar och jag kan ta ut min efterlängtade examen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0