Pinjemun

Ja, ni ser rätt det heter Pinjemun och jag är DRABBAD!!! Ahhh, jag skojar inte. Förstod först inte varför jag hade en så äcklig besk-metallisk smak i munnen när jag vaknade men tänkte att det försvinner nog när jag borstar tänderna men ICKE :(

Det smakar beskt och metalliskt heeeeela tiden, så äckligt och vet ni vad det beror på?
Jo, dåliga pinjenötter från Kina! Jag åt en sallad med pinjenötter i onsdags på lunchen och jag är helt hundra på att det kommer därifrån. Har inte ätit pinjenötter på flera månader och helt plötslig kom den där äckliga smaken, smakar som att slicka på "Stopp&Väx". Kolla på det här ->



BUHUUUUU, jag vill inte ha den här äckliga smaken i munnen!


Kommentarer
Postat av: bulle

haha fan va illa!!

2011-03-25 @ 17:21:36
Postat av: Emma

Fy de lät skitjobbigt! Ska undvika pinjenötter framöver!!!

2011-03-26 @ 08:45:14
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0