Hemkommen

Efter ca 115 mils körande på en vecka så är jag tillbaka i norrpan igen. Gudars vilket flängande det har varit men väldigt kul också!

Är man systrar så är man... likadana jackor har man då!

Bilden är ju inte så bra på mig men snön som jag "skvätter" blev bara för cool på den här bilden.

Syrran racear ner för backen.

Vilken härlig utsikt, det är lika lugnt som det ser ut.
Semestern i Sälen var väääldigt välbehövlig och helt superbra! Strålande sol från en klarblå himmel, inget folk i backarna och nej jag behöver nog inte säga mer. Helt asbra! Snacka om att jag har laddat om batterierna lite, men det ger ju mersmak. Nu vill jag iväg på nästa grej. Nästkommande veckor känns helt plötsligt helt meningslösa, ingenting händer ju!

Vi tog även chansen att se Daniel Adams-Ray på Bügelhof i torsdags. Kunde ju inte riktigt hans låtar men han gjorde det bra. Nästan så låtarna han körde från Snook var bättre, eller så var det bara så att jag kände igen dem.

Nu är man sjuk IGEN så ingen träning utan det blir matinhandling istället men det kan ju ge lite kondition det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0