Den vita stenen

Jihooo! ÄNTLIGEN! Jag har hittat den förbaskade vita stenen. Efter typ 3 månaders letande så hittade jag den äntligen i fickan i en av mina jackor. Skulle hänga undan några vinterjackor eftersom att jag tycker att våren är på G och då tömde jag fickorna, och DÄR! Där låg den. Snacka om att jag blev full i skratt.

Kanske skulle förklara vad stenen handlar om. Jo, jag och killen plockade med oss en sten från Kroatien när vi var där i somras. Sen i höstas visste vi inte var vi skulle lägga den så vi kom på att vi kunde leka en liten lek med den istället. Så jag började gömma den och killen fick en ledtråd per dag (om han inte hittade den så klart) och när han hade hittat den så fick jag leta istället. Kanske låter lite töntigt men ganska underhållande faktiskt.

Ha! Men nu är den min. Så nu har jag gömt den igen. Det vore ju kul om det skulle ta 3 månader för honom att hitta den också :)

Den fina vita stenen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon :D

sv: stod ni varandra nära?

2011-03-23 @ 08:11:46
URL: http://finest.se/minniewinnie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0