Beställt


Lola Espeleta, 199kr, kastellgatan.com
Den här klänningen var det som jag fick hem. Hade ju som sagt var trott att den skulle vara mörkare men när jag går tillbaka i historiken på mitt internet så hittar jag den här, men även en annan sida där bilden är borta. Undrar om den skulle visa den mörka klänningen som jag kommer ihåg? Men men, jag har ju uppenbarligen tittat på den. Men jag har lärt mig en sak. Man måste vara koncentrerad när man beställer saker från nätet. Tror att jag kommer att behålla den iaf. Ganska söt ändå!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja så kan det gå när man beställer saker från nätet! :) ofta så överensstämmer ju aldrig färg och material typ ;)

2011-03-30 @ 20:50:28
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0