ZZZzzzzzz

Alltså jag är så fruktansvärt trött idag. Förstår inte vad som har tagit åt mig. Iofs så blev det en del vin hemma hos min jobbarkompis igår men inte särskilt sent ändå. Kom hem strax innan elva. Kanske är vädret som strular till det? Regnet stod som spön i backen imorse och gör det än.

Jag har inte lust att göra någonting idag. Killen undrade om vi skulle träna och jag bara skakade på huvudet. Vi tränade måndag, tisdag och onsdag så då kan man väl få vara lite ledig två dagar? Det tycker iaf jag :)

Det blev inget tittande på Stadium i går så jag tänkte ta det efter jobbet idag istället. Det är typ det enda jag kommer att orka med, ha!


Mina fina blommor jag fick av mamma o pappa på min födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vila från träningen är ett måste! :)

2011-06-17 @ 09:54:41
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0