"Tur med vädret?"

Det här med att ha tur med vädret. Kan jag aldrig få vara med om det? När jag är ledig är det dåligt väder, när jag väl köper en resa söder över blir det bättre väder hemma än där, när jag ska vara utomhus en hel dag så är det dåligt väder, dock så är det ju fint väder när jag måste jobba. Får man bli tröttare eller?! Suck!
Kolla på det här liksom, det här är prognosen för helgen i GBG:

Iron Maiden på fredag är nog inga problem men herregud, på lördag hade vi tänkt att gå på Liseberg. Känns som om att det kommer att bli en repris av besöket för två år sen som såg ut så här....

...och det vill jag inte, för vi var blöta från topp till tå då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0