Sommarpresent


Vi fick en finfin sommarpresent på jobbet idag. Grymt, midsommarskumpan är fixad! Vilka är med mig???
Den här skumpan är supergod. Raoul Collet 299kr, perfa!

Idag är det halvdag och jag hoppas på att få jobba de få timmar som står på schemat men det ser inte så ut för tillfället. Jag vill hem och sova. Kom ju hem två timmar senare än vad det stod på biljetten igår. Så jag somnade väl någon gång efter kl 01 inatt o sen upp vid sju imorse.

Nu måste det planeras kläder och mat till imorgon. Öregrund står på schemat. Börjar bli en tradition att åka dit upp nu. Förresten så lär väl även myggspray och stift hänga med.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 08:39:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0