Seg

Usch, jag tappade helt och hållet energin när jag kom hem. Har träningsvärk i både armar och rumpa efter att ha kört killens träningspass två dagar i rad så idag orkar jag verkligen inte träna. Det blir en lugn hemmakväll med god middag istället.

Vi satte den sista planeringen till Födelsedagsfesten på lördag igår så nu är nog allt på sin plats och ska bara genomföras. Kommer bli grymt kul! Dock så ser inte väderprognosen så rolig ut, men va sjutton gör lite regn egentligen (?) Det överlever man väl? Jag är inte kinkig iaf. Jag börjar bli van vid att vädret är dåligt så fort jag ska göra nåt kul. Fast, jag har då aldrig haft tur med vädret på min födelsedag så varför ska det här året vara annorlunda?

För övrigt så tycker jag att googles första sida idag är riktigt cool. Har spenderat några minuter med att spela på strängarna!

Nu ska det lagas middag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Såg att du ringt; satt på middag med jobbet. Fick sms:et med adressen häromdagen!



kram!

2011-06-09 @ 21:57:08
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0