Lösning

Nu har jag iaf äntligen fått reda på vem jag fick klockan av. O yes, jag hade så rätt så rätt! Kakan min lilla knasboll var det som hade skickat den. Hur fin som helst! Undrar om hon visste att lila är en av mina favoritfärger (?). Grymt stort tack för den iaf! Snacka om att vara påhittig, det uppskattas :)

Ikväll ska jag hem till en arbetskollega på middag. Har inte varit hos henne tidigare så det ska bli trevligt att se hur hon bor. Tänkte försöka hinna förbi Stadium innan, såg något om någon rea och jag behöver ju springskor. Lika bra att ta en titt. Det gäller väl bara att inte köpa sig ett par från förra året eftersom många snackar om att gummit är sämre då. Har tittat på dem här, men de lär nog inte vara på rea fast jag kan nog slå till ändå. Har ju fått lite födelsedagspengar nu!
Skor - Nike: Wmns Nike Lunarglide+ 2 | Yttersidan av skon
Nike Lunarglide+ 2, 1 199kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0