Rapportera

Herregud, det händer så lite i mitt liv för tillfället. Jag är ju inne på andra veckan av min semester nu och har äntligen börjat varva ner. Tar ju längre tid än vad jag hade trott. Jag blir alltså bara sämre och sämre på att släppa allt och slappna av. Tror dock att det här med att ha jobbmail i mobilen inte är det bästa. Ska nog ta och stänga av det för jag tittar och känner att jag måste svara och hjälpa till - inte bra!

När jag fyllde år för drygt en månad sen fick jag ett presentkort på Cervera av fina Emma och hennes kille. Det tog jag med mig till butiken idag och cashade in till ett set om tre Rosti Margrethe skålar i ljusblått. Grymt bra! Har en jättestor och en lite mindre men nu har jag hela tripp trapp trull. Perfekt, jag kan slänga de fula från IKEA.

NU blir det fotboll; Sverige-Japan. Tror faktiskt inte att vi kommer att klara av att slå japanskorna men man kan ju hoppas! Tummarna håller vi iaf.

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag älskar de där skålarna de är så stadiga. har även en mer avlång hög eller vad säger man den är toppen när man använder mixerstav. =)

2011-07-14 @ 19:57:36
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0