Mot söder

Om typ en timme sticker jag till min ensamma kille i norrpan. Han både klagade på att han hade tråkigt på kvällarna och att hans mat sög, så det är väl dags att jag åker dit och styr upp det lite.

Har bokat in nagelfix i eftermiddag och det känns ju lite som en miss med tanke på vädret. Jag skulle ju hellre ligga på någon strand och sola, men men vad ska man göra. Bara att gilla läget. Om två veckor är vi ju i Kroatien och då kan jag få så mycket sol jag vill.

Jag och syrran tittar på om vi ska åka ner till Halmstad nästa vecka också. Vädret ser väldigt skiftande ut så jag vetisjutton om vi åker. Ena dagen säger prognosen regn och den andra så ska det vara soligt. Hmmm, får väl fundera en liten stund till på det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är riktigt härligt! Semester om något! Du får komma hit vid nåt annat tillfälle! :)



kram!

2011-07-07 @ 17:39:23
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0