Jag har panik!!! Vill inte ens skriva det ...

Jag har panik!!! Vill inte ens skriva det här men imorrn börjar vardagen igen och fatta vilken ångest jag har. Känns nu en dag innan arbetet börjar igen som om att jag inte har gjort ett jota på min semester trots att vi har gjort massor. Fyra veckor rullar förbi sjukt fort. Skulle fler komma tillbaka fr semester skulle jag nog tycka att det var ok att börja igen men typ ingen på min avdelning jobbar kommande vecka. Buhuu! Jag tycker sjukt synd om mig själv och längtar redan till nästa helg. Nu ska vi packa ur bilen och sen tänker jag nog stanna uppe extra länge idag för att inte få det att kännas som den sista kvällen. Så det så!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0