8 dagar kvar

Precis efter att jag hade lagt upp det senaste inlägget började det regna och sen hann vi precis börja nästa omgång efter regnet innan det började regna igen. Vad händer med vädret? Sol, regn och blåst om vartannat. Kan det inte vara sol en hel dag?

Jag kanske inte ska klaga för om 8 dagar sitter vi på Arlanda och väntar på flyget till Kroatien. Nu har jag snart tjatat hål i huvudet men det ska bli så himla skönt och välbehövligt eftersom vädret ser ut som det gör.

Dagarna går annars i ganska maklig takt framåt. Har bestämt mig för att inte stressa med något. Jag gör precis det jag känner för. Jag har semester och det ska inte finnas några måsten då. Så imorrn är det inget planerat förutom träning av något slag; följa med syrran till gymmet eller ta en springrunda? Det är morgondagens stora fråga.

Ikväll är det korvgrillning, Skansen och "SYTYCD". TV-kväll alltså!

Syrrans och min favorit under sommaren, följer det varje år!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är fler som sagt det förut! :)



Hoppas vi hinner ses innan ni sticker!



kram!

2011-07-12 @ 18:02:20
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

jag ska ta mig ut och jogga om ca 20 minuter eller så. Har min enda lediga dag denna vecka idag, så skönt sen är jag ledig måndag jobbar tisdag sen är det semester.

2011-07-13 @ 11:52:40
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0