Waiting for Mappie!

Oh yes! Här sitter vi och väntar på mina pääääron. De ska ta oss den fantastiska vägen ända hem till Västerås, det ni. Galet va? Haha, vi ska få åka Audi istället för Volvo. Tjoohoo! Lätt att jag ska byta bil så fort jag får lite mer pengar. Vem kör Volvo liksom, nope inget för mig!

Imorgon ska jag på fika med Emma. Trevlig värre! Sen måste jag till IKEA (eftersom Norrpan inte har något) och köpa lite saker till lägenheten, får se om jag får med mig någon dit kanske. Ser faktiskt fram emot att nya IKEA ska öppna i Västerås för det affären som finns nu är inget vidare, dock så tycker jag att det är synd att de flyttar det till andra sidan stan. Hela Hälla kommer ju att dö ut ju, plus att ICA Maxi som ligger på Hälla är fasen så mycket bättre och har trevligare personal. Inget snack om saken!

Nej, packa det sista för att sedan dra till Vås!

Tjing tjing!


p.s Kanske skulle hänga på Emmas lista som hon har gjort, för att jämföra med henne. Det vore nåt! d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är citygross som gäller sen ;)

2011-01-07 @ 19:21:58
Postat av: Emma

Men Lisa - Volvo is the shit! ;) hehe!



Haka på listan!!



2011-01-07 @ 19:26:58
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0