Tvättdag

Idag är det onsdag vilket nästan alltid slutar med att vi tvättar. Det finns inga bra pass på gymmet så då är det lika bra att få lite rena kläder. Inte för att jag bör träna heller, hostar som en tok. Gör mig frisk nu!!!

Vet inte, har inte så mycket att rapportera. Fick reda på att en av mina jobbarkompisar ska sluta nästa onsdag. Tråkigt tråkigt tråkigt! Men kul för henne för hon har fått nytt jobb. Men det kommer att bli tomt för vi snackar en del, vem ska jag nu tjöta med? För det andra så lär medelåldern stiga med sisådär 5 år igen :)

Hmm, sitter och funderar på vad jag kommer att få till middag idag. Jag har nämligen inte fått reda på det och killen jobbar för fullt i köket. (och jag tänker inte hjälpa till) Lagar man mat så sällan som han gör så får han göra det själv helt enkelt. Ska bli spännande och se vad det blir. Vem vet, jag kanske aldrig kommer till jobbet imorgon...

Kroatien 2010.
Jag är sååå sugen på att åka nu nu nu! Värme och sol - Ja tack!


Kommentarer
Postat av: Leiden

jag vill åka nu nu nu nu.... Nej Kroatien i sommar måste bli av och helst två veckor sen funderar jag på en avstickare innan om jag hinner. =)

2011-01-12 @ 20:45:42
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0