Jag lever!

Jisses, nu var det några dagar sen som jag tog mig tid och skrev lite här. Har varken haft ork eller tid till det de senaste dagarna. När vi var i Vässan i helgen hade vi inte internet så det blev inget av och sen har jag bara inte orkat.

Världens dunderförkylning bröt ut på nyårsdagen så både jag och killen låg däckade i helgen. Ont i hela kroppen i lördags och sen kom snorandet och ont i halsen, ingen bra combo alls. Jag mår väl hyffsat nu. Ont i halsen är tillbaka men jag snorar inte alltför mycket. Killen däremot låter som att han ska dö typ om nätterna, eller så är bara killar lite vekare?! ;)

Får väl lägga upp någon bild senare från nyåret som firades i trevligt sällskap. God mat, roliga lekar och en massa snack och skumpa så klart!

Nu - dags för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0