Inbjudan

Hej hej hej! Jaa, vad ska man säga om dagen egentligen. Mest fylld med möten så jag har inte hunnit göra särskilt mycket av det som var tänkt. MEN jag och killen storhandlade idag. Blev en hel del, men det behövdes fyllas på i skåpen. Så nu har vi mat för ett tag framöver.

Fick förresten en inbjudan idag. Kanske inte är min målgrupp vad gäller min egen ålder men affärsmässigt så är det min målgrupp. Jag och en tjej till på jobbet ska gå, kan nog bli kul trots att vi nog kommer vara yngst där.

Det bästa med alltihop är nog nagellacken. Urläckra färger! Den rosa "Candy Pink" kommer jag garanterat använda nu fram till våren.

Nu ska det käkas, är vrålhungrig. Handbollen är ju i full fart nu så det måste vi titta på. Är ju en ganska enkel match idag, Chile ska inte var något motstånd.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe vad annars? ;) har blivit mycket blå-vitrandigt på slutet!

2011-01-13 @ 21:31:03
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0