Hos päronen

Nu är jag överskyfflad till päronen för killen måste plugga. Det där lät nästan lite negativt men det är det inte, alltid lika trevligt att komma hit. Har busat med kissekatten som mår 1000 gånger bättre än han gjorde för bara någon vecka sen. Så himla skönt att se. Han busar ju tom och attackerar sina leksaker. Wihoo, blir så glad!

Igår träffade jag som sagt upp Emma på stan för lunch och sedan en sväng på stan, som varje gång vi ses. Jag kände mig lite kräsen igår så jag köpte faktiskt ingenting men Emma fick med sig lite hem. Äh, jag ska spara ihop pengarna till ett ordentligt frisörbesök i slutet av månaden. Färgning och klippning måste göras omgående, har börjat se riktigt risigt ut nu. Inte bra!

Madde kom sedan med förslaget om bio på kvällen så vi såg "Svinalängorna". Visste inte så mycket om den förutom att den har fått riktigt bra kritik och att Noomi och Ola spelar mot varandra. Den var riktigt bra men extremt sorglig. Fällde några tårar under filmen, men man är ju inte mer än mänsklig. Hade dock en klump i magen resten av kvällen igår, en lite olustig känsla som jag inte förstod vad den grundade sig på. Man ska verkligen vara glad över att man har haft det som man har!

Nu ska jag käka lite lunch och sedan ta en promenix med mummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0