En dagens

Jag är ju rätt dålig på att lägga upp bilder men här kommer en på mig själv idag.

Innan jag och killen storhandlade på Maxi igår smet vi in på MQ, sisådär bra idé för plånboken. Hittade den här sjalen som råkade åka med hem. Hur skönt som helst att ha en runt halsen när det är lite svalt inne. Kommer bli superbra att ha till lite färggladare kläder som jag har hört kommer till våren. Jag behöver verkligen fylla min garderob med lite färg. Är så dålig på att hitta kläder som inte är svart, vita eller beiga.

Nej, nu är det fredag och dags att ta det lugnt. Vi stack nämligen till gymmet efter jobbet idag, trots att vi båda två fortfarande är lite krassliga. Jag gick, ja alltså observera, JAG GICK på bandet i 10min och jag höll på att dö. Hur anfådd som helst och helt svettig. Så dålig kondis har jag inte så det är nog förkylningen som spökar fortfarande. Men det var skönt att röra på sig, men nu ska det slappas framför TVn.

Kommentarer
Postat av: Leiden

Konstigt hur kläder bara råkar följa med hem. ;)

2011-01-14 @ 22:47:12
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0