Apa!

Jag som tänkte spara lite pengar till att gå till frisören i slutet av månaden och göra mig själv snygg i håret åtminstone. Men nejdå, idag pajade antennen på bilen så nu måste jag fixa den omgående så att det inte regnar eller snöar in under karossen. Hur tråkigt är inte det???! NORGE OCKSÅ (som vi brukar säga på jobbet).... behöver nog bara säga: nytt affärssystem - norska kontoret har bestämt att alla ska rätta sig efter dem

Förbaskade bil och nästa vecka har jag besiktning! Jag vet ju vad jag ska göra innan dess iaf. I höstas bytte jag ju kamrem och några andra remmar, jag tyckte det räckte med spenderingar på bilen nu. Blä!!!

Nej nu ska jag börja med Emmas lista, så först ut är:
1. Min idrottsbakgrund
Oj, var ska jag börja någonstans. Jag har nog aldrig fastnat för något 100%. Den större delen har jag slutat med mer för att laget inte har varit det bästa och då menar jag sammanhållningen mellan tjejerna eller deras sätt att vara mot varandra. Alltså tjejer kan verkligen vara så lömska!

Hmm... först började jag iaf med golf vid 7 års ålder vilket jag har gjort från och till sen dess, men nu har tagit upp det på allvar igen (spelar alltså för att jag tycker det är kul). Sedan blev det dans, mestadels bugg, och sedan fotboll ett kort varv. Spelade sedan handboll. Gör en vanlig lista istället i kronologisk ordning:
- Golf
- Dans
- Fotboll
- Handboll
- Basket
- Handboll (igen)
- Innebandy

Men om jag ska välja något som jag verkligen tyckte om så blir det nog handboll. Jag har alltid ångrat att jag slutade så tidigt för det var verkligen något jag tyckte om. Tjejerna som jag umgicks med och som jag började handbollen tillsammans med svek mig big time och det gjorde att jag slutade.

På tal om handboll så börjar ju VM på torsdag och jag VILL se någon match. Några av lagen ska ju liksom tom spela här i Norrpan. Vore coolt att se handboll på så hög nivå, annars blir det ju en del handboll på nationell nivå eftersom killen är domare. Får väl se om det blir av, men jag hoppas :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du har ju hunnit med sjukt många sporter! ;)



kram!

2011-01-10 @ 21:38:25
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0