9. Mina inspirationskällor

Jag har faktiskt, tro det eller ej, varit särskilt intresserad av att träna. Det enda som var kul var att spela matcher och vinna. Träningarna däremellan såg jag mest som måsten och gick jag gick dit för att hänga och ha kul med tjejerna. Men det där har ju ändrats ganska radikalt. Nu mår jag ju dåligt och får dåligt samvete om jag inte tränar på några dagar. Jag tycker att det är bland det bästa som finns att genomföra att hårt slitigt pass.

Och de/det som får mig att gå till gymmet är kompisar. Jag inspireras väldigt mycket av om kompisar har provat något nytt pass eller träningsform/övning. När kompisar berättar att de har varit och tränat blir jag extra taggad och känner att jag ska var minst lika bra. Jag läser inga tidningar eller böcker om träning men däremot googlar jag en del saker och det kan verkligen göra att jag blir inspirerad och vill sticka till gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0