7. Favoritövning

Jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Det varierar så väldigt mycket med vilket humör jag är på och vilken övning som jag känner just nu gör mest resultat. Men om jag måste säga någon så tycker jag det är superskönt att träna magmusklerna. Jag har aldrig haft platt mage, så går jag till gymmet och bara kör mage så är jag så nöjd, för lite mer fett på armar och ben kan jag leva med men magen vill jag ska vara platt.

Alltså blir svaret att träna magen liggandes på en pilatesboll är en favorit och det kan jag hålla på med länge.


Kommentarer
Postat av: Steinarselina

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-12-09 @ 09:45:30
URL: http://steinarselina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0