6. Mål med träningen

När jag var liten så tränade jag mest för att ha kul och umgås, men självklart även för tävlandets skull. Jag har ju som man kan se i inlägget om min idrottbakgrund hållit på med ganska många sporter. Jag är ingen dålig förlorare men jag vill alltid visa att jag kan. "Kan bäst själv!" brukar det heta och det gäller nästan allt, fråga min mor :)

Till saken. Mitt mål med träningen består av tre delar:
- tappa några extrakilon som inte behöver sitta på min kropp
- göra kroppen starkare och smidigare
- skapa en grundläggande motionsnivå/hälsa (heter det så?) för att ha en bättre och mer motståndskraftig kropp i framtiden

Taggad? Oh ja! För kroppen i tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0